Notices by Arfran (obiolsfriendica@libranet.de), page 81
-
Arfran (obiolsfriendica@libranet.de)'s status on Wednesday, 11-May-2022 10:08:16 UTC
Arfran
Quan una persona com @elonmusk es gasta 45000milions en comprar una xarxa social amb l'excusa que ho fa per defendre la llibertat d'expressió, em preocupa. Quan diu que li tornarà el compte a Trump em fa sospita. -
Arfran (obiolsfriendica@libranet.de)'s status on Wednesday, 11-May-2022 09:55:48 UTC
Arfran
♲ @lluisgibert@twitter.com:Bon dia. Sembla que ara sí que sí. Ara anem directes cap a la independència. Però ara segur eh? Però segur, segur.
Seguríssim. -
Arfran (obiolsfriendica@libranet.de)'s status on Tuesday, 10-May-2022 16:30:44 UTC
Arfran
Carregant la @riejumotorcycle RiejuNuuk amb la corrent que em fan les plaques de casa. Au vinga que comencin a passar els que deien que estava sonat. -
Arfran (obiolsfriendica@libranet.de)'s status on Tuesday, 10-May-2022 12:58:19 UTC
Arfran
♲ @FossasJosep@twitter.com:“Pasale esto a tu cuñado” @gabrielrufian -
Arfran (obiolsfriendica@libranet.de)'s status on Tuesday, 10-May-2022 12:46:26 UTC
Arfran
Entre dues persones prenen decisions més rellevants a @JuntsXCat . La democràcia dintre dels partits. @LauraBorras @jorditurull @torrents_d . Els afiliats a pagar i callar cada mes. De conya tu. -
Arfran (obiolsfriendica@libranet.de)'s status on Tuesday, 10-May-2022 12:34:19 UTC
Arfran
♲ @ToniQuique@twitter.com:@maxcarbonell @antoniobanos_ @mossos @repressiu Va bien pertrechado y, se depila.😂😂😂😂 Un cebrita. -
Arfran (obiolsfriendica@libranet.de)'s status on Tuesday, 10-May-2022 12:22:20 UTC
Arfran
♲ @maxcarbonell@twitter.com:Avui hem tornat a veure a agents de @mossos amb la polsera de "Police Lives Matter", del moviment "Blue Lives Matter", un moviment propolicial de caire feixista que defensa públicament i ideològica els cossos policials en els casos d'assassinats de persones negres als EEUU. -
Arfran (obiolsfriendica@libranet.de)'s status on Tuesday, 10-May-2022 12:13:38 UTC
Arfran
♲ @antoniobanos_@twitter.com:Porra, catalans: A quants dies de les eleccions municipals creieu que es començaran a filtrar coses del catalangate? -
Arfran (obiolsfriendica@libranet.de)'s status on Tuesday, 10-May-2022 11:58:19 UTC
Arfran
♲ @JordiGraupera@twitter.com:És a dir, l'any passat la immersió s'havia de salvar aprovant-li al PSOE una llei orgànica (de màxim rang) d'educació que no deia exactament el que deien que deia, pero "fes-me cas que jo se el que em faig." -
Arfran (obiolsfriendica@libranet.de)'s status on Tuesday, 10-May-2022 11:46:19 UTC
Arfran
♲ @CarlesCama@twitter.com:#ER (Embotits Republicans). -
Arfran (obiolsfriendica@libranet.de)'s status on Tuesday, 10-May-2022 11:34:20 UTC
Arfran
♲ @FossasJosep@twitter.com:Ens hem d'organitzar com si no tinguéssim govern. El país es mes fort que les seves institucions. Podem fer-ho la gent si volem. -
Arfran (obiolsfriendica@libranet.de)'s status on Tuesday, 10-May-2022 11:22:24 UTC
Arfran
♲ @VDVips@twitter.com:Avui a @MeridianaResis1 acció 753
La solidaritat dels barris organitzats acompanyen a les represaliades polítiques d'aquest règim autonomista decadent. Per aquest motiu i, per a les més de les 4500 represaliades, LLIBERTAT per a les @Detingudes23S #Prou
Bandera negra! 🏴 -
Arfran (obiolsfriendica@libranet.de)'s status on Tuesday, 10-May-2022 11:10:22 UTC
Arfran
♲ @ConsellxRep@twitter.com:🔴En el marc de la campanya d'ojecció fiscal #ProuMonarquia aquest dimarts hi haurà un punt d'informació a Santa Coloma de Gramenet.
Impulsem l'acció de desobediència fiscal!
📆10/5
🕕19 h
📍Espai Gramenet
💥Amb els teus impostos, fes República Catalana!
#PreparemNos -
Arfran (obiolsfriendica@libranet.de)'s status on Tuesday, 10-May-2022 10:58:34 UTC
Arfran
♲ @josepalay@twitter.com:Han comptat més de 120 faltes d’ortografia al text en català de la resolució del TSJC que imposa més espanyol a l’escola catalana. Som la seva colònia.
https://twitter.com/tsj_cat/status/1523646069544210432 -
Arfran (obiolsfriendica@libranet.de)'s status on Tuesday, 10-May-2022 10:46:19 UTC
Arfran
♲ @EscarreMontse@twitter.com:Dia 118
Ho penjaré cada dia perquè les declaracions de Villarejo no caiguin en l'oblit i perquè paguin els culpables. No ens faran callar.
QUE CADA DIA SIGUI NOTÍCIA. EXIGIM UNA INVESTIGACIÓ DELS FETS. PROU D'ACOTAR EL CAP
@perearagones
@govern
#17acrimdestatIn conversation from libranet.de permalink Attachments
-
Arfran (obiolsfriendica@libranet.de)'s status on Tuesday, 10-May-2022 10:34:17 UTC
Arfran
♲ @miriamnoguerasM@twitter.com:Qui és el Sr.X del #catalangate ?
No ens val un cap de turc que, per qui no ho recordi, compleix una Directiva signada pel Presidente del Gobierno.
#independènciaJa
elnacional.cat/ca/politica/sa…In conversation from libranet.de permalink -
Arfran (obiolsfriendica@libranet.de)'s status on Tuesday, 10-May-2022 09:03:10 UTC
Arfran
♲ @Marta_catalonia@twitter.com:— Sr. @perearagones, quantes coses han aconseguit per a Catalunya des que governen?
— Zero!!!
— Ah val, estem d'acord doncs.In conversation from libranet.de permalink Attachments
-
Arfran (obiolsfriendica@libranet.de)'s status on Tuesday, 10-May-2022 08:52:00 UTC
Arfran
♲ @NoorAlamarty@twitter.com:1. Llevo un caso actual de una menor de 14 años que fueron a buscar los talibanes varias veces para secuestrarla y casarla, dispararon contra la familia hiriendo a su hermano, se llevaron a la hija de los vecinos en vez de a ella. Han pedido el visado para el asilo en España. In conversation from libranet.de permalink -
Arfran (obiolsfriendica@libranet.de)'s status on Tuesday, 10-May-2022 08:39:06 UTC
Arfran
♲ @pancracieta@twitter.com:Ara que a @tv3cat ja han preguntat tothom si la @LauraBorras ha de dimitir, haurien de preguntar tothom si ha de dimitir qui ens va dir que havia blindat el català. #ElsMatinsTV3 #TotEsMouTV3 #Més324 #AneuALaMerda In conversation from libranet.de permalink -
Arfran (obiolsfriendica@libranet.de)'s status on Tuesday, 10-May-2022 08:27:05 UTC
Arfran
I els @mossos descansant per estar en plena forma per fer desnonaments al dia següent.
♲ @2amicsdelallet1@twitter.com:Lleida ciutat tranquil·la i segura.
De aquets ball de bastons no diu res el llibre de La Festa Major.In conversation from libranet.de permalink Attachments