♲ @QuimTorraiPla@twitter.com:Em condemnen a 15 mesos d'inhabilitació i 24 mil euros de multa. És part de la causa general contra l’independentisme. Cal reprendre la iniciativa. La independència és més urgent que mai. Aquí podeu llegir el meu comunicat: presidenttorra.cat/en-marxa/activ…