♲ @MargaXrepublica@twitter.com:Som-hi !!Toca plantar cara,Toca trencar el pacte amb @Esquerra_ERC,Toca trencar aquest @PutuGovernDeVichyToca Dignitat,Toca complir el mandat del Poble,Toca Independència,Visca Catalunya lliure ✊