@novas
Los de la Xunta son subnormales. ¿Ahora reivindicar tus derecho es ser podemita?
Conversation
Notices
-
Abd Hessuk sin gApps (abdhessuk@mstdn.io)'s status on Thursday, 12-Apr-2018 13:13:34 UTC
Abd Hessuk sin gApps
@novas
Los de la Xunta son subnormales. ¿Ahora reivindicar tus derecho es ser podemita?
Bobinas P4G is a social network. It runs on GNU social, version 2.0.1-beta0, available under the GNU Affero General Public License.
All Bobinas P4G content and data are available under the Creative Commons Attribution 3.0 license.