Bobinas P4G
  • Login
  • Public

    • Public
    • Groups
    • Popular
    • People

Conversation

Notices

  1. Abd Hessuk sin gApps (abdhessuk@mstdn.io)'s status on Tuesday, 08-May-2018 05:51:38 UTC Abd Hessuk sin gApps Abd Hessuk sin gApps

    @jartigag
    Por lo q comentáis es un ejemplo perfecto de ese refrán que dice: "no muerdas la mano que te da de comer"
    @kim @tagomago @merce

    In conversation Tuesday, 08-May-2018 05:51:38 UTC from mstdn.io permalink
    • Colegota El Villano (colegota@gnusocial.villanos.net)'s status on Tuesday, 08-May-2018 05:58:15 UTC Colegota El Villano Colegota El Villano
      @jartigag @abdhessuk @kim @tagomago @merce el título de esta es "seguridad en redes sociales gratuitas" #lolthewtf :O
      In conversation Tuesday, 08-May-2018 05:58:15 UTC permalink
    • 👣 ghose [:mastodon:] (xosem@mstdn.io)'s status on Tuesday, 08-May-2018 06:06:03 UTC 👣 ghose [:mastodon:] 👣 ghose [:mastodon:]
      in reply to

      @abdhessuk en realidad... "está todo muy bien", que no hay "mierdas raras" y la gente es "normal", pero hay aparentes fallos de seguridad que yo les invito a que dediquen "cinco minutos" a corregir y hagan un PR al proyecto. Ya puestos.

      Lo que no entiendo bien es lo de la intimidad. Si quieres intimidad -> no escribas en internet.

      In conversation Tuesday, 08-May-2018 06:06:03 UTC permalink
    • Kim (kim@mastodont.cat@mastodont.cat)'s status on Tuesday, 08-May-2018 07:18:46 UTC Kim Kim
      in reply to

      @colegota @abdhessuk @jartigag @tagomago @merce volvemos al 'free as freedom' pensaba que estaba superado :)

      In conversation Tuesday, 08-May-2018 07:18:46 UTC permalink
    • Abd Hessuk sin gApps (abdhessuk@mstdn.io)'s status on Tuesday, 08-May-2018 10:58:11 UTC Abd Hessuk sin gApps Abd Hessuk sin gApps
      in reply to

      @xosem
      ¿Es en tono irónico?

      In conversation Tuesday, 08-May-2018 10:58:11 UTC permalink
    • 👣 ghose [:mastodon:] (xosem@mstdn.io)'s status on Tuesday, 08-May-2018 11:35:40 UTC 👣 ghose [:mastodon:] 👣 ghose [:mastodon:]
      in reply to

      @abdhessuk lo del PR si

      La última frase no

      In conversation Tuesday, 08-May-2018 11:35:40 UTC permalink

Feeds

  • Activity Streams
  • RSS 2.0
  • Atom
  • Help
  • About
  • FAQ
  • Privacy
  • Source
  • Version
  • Contact

Bobinas P4G is a social network. It runs on GNU social, version 2.0.1-beta0, available under the GNU Affero General Public License.

Creative Commons Attribution 3.0 All Bobinas P4G content and data are available under the Creative Commons Attribution 3.0 license.