El Ayuntamiento Barcelona podrá expropiar solares que lleven dos años sin edificar https://la.confederac.io/t/el-ayuntamiento-barcelona-podra-expropiar-solares-que-lleven-dos-anos-sin-edificar/13947 #Kaosenlared
El Ayuntamiento Barcelona podrá expropiar solares que lleven dos años sin edificar https://la.confederac.io/t/el-ayuntamiento-barcelona-podra-expropiar-solares-que-lleven-dos-anos-sin-edificar/13947 #Kaosenlared
Bobinas P4G is a social network. It runs on GNU social, version 2.0.1-beta0, available under the GNU Affero General Public License.
All Bobinas P4G content and data are available under the Creative Commons Attribution 3.0 license.