Conversation
Notices
-
spectrumGirl (spectrumgirl@gnusocial.net)'s status on Sunday, 27-Jan-2019 23:54:08 UTC
spectrumGirl
El sentimiento es la reacción subjetiva de la emoción (neuroeducación) - puppetmaster likes this.
- Darkwing 🇻🇪🤓 and puppetmaster repeated this.