@Quedices ye lo bueno que tien ser del centro rayando el oriente y Bimenes y vivir nel centro al lao de la cuenca, que controlo de varies zones. Menos del occidente
@Quedices ye lo bueno que tien ser del centro rayando el oriente y Bimenes y vivir nel centro al lao de la cuenca, que controlo de varies zones. Menos del occidente
Bobinas P4G is a social network. It runs on GNU social, version 2.0.1-beta0, available under the GNU Affero General Public License.
All Bobinas P4G content and data are available under the Creative Commons Attribution 3.0 license.