@xaloc convertir un programa python 2 a la 3 és fàcil però.
Bàsicament es redueix a afegir parèntesi a les sentències print.
@kim
Conversation
Notices
-
spla :senyera: :vim: (spla@mastodont.cat)'s status on Saturday, 12-Oct-2019 12:53:34 UTC
spla :senyera: :vim:
-
spla :senyera: :vim: (spla@mastodont.cat)'s status on Saturday, 12-Oct-2019 12:55:08 UTC
spla :senyera: :vim:
-
spla :senyera: :vim: (spla@mastodont.cat)'s status on Saturday, 12-Oct-2019 13:33:24 UTC
spla :senyera: :vim:
-
spla :senyera: :vim: (spla@mastodont.cat)'s status on Saturday, 12-Oct-2019 14:48:39 UTC
spla :senyera: :vim:
@kim tinc curiositat i al obrir l’enllaç veig que bitmessage té una vulnerabilitat
-