Conversation
Notices
-
Arfran (obiolsfriendica@libranet.de)'s status on Sunday, 15-May-2022 16:16:27 UTC
Arfran
♲ @unaltredelleida@twitter.com:@AdvoCATsPerCAT @boye_g El problema és...que vivim en una dictadura franquista borbònica, des de 1.939 i té un munt de defensors (llepafils), que la mantenen per gaudir-ne de cadireta í pagueta.