⚠️⚠️ Finalment hem decidit fer la convocatòria pública del lloc on ens trobem aquest diumenge, 13/10, a les 10 h. per fer el nostre primer pícnic:
‼️ vestíbul de l'Estació de Sants de Bcn.‼️
⚠️⚠️ Recordeu: diumenge 13/10 a les 10 h. vestíbul Estació Sants de Bcn. ⚠️⚠️
Bobinas P4G is a social network. It runs on GNU social, version 2.0.1-beta0, available under the GNU Affero General Public License.
All Bobinas P4G content and data are available under the Creative Commons Attribution 3.0 license.