⚠️⚠️ Finalment hem decidit fer la convocatòria pública del lloc on ens trobem aquest diumenge, 13/10, a les 10 h. per fer el nostre primer pícnic:
‼️ vestíbul de l'Estació de Sants de Bcn.‼️
⚠️⚠️ Recordeu: diumenge 13/10 a les 10 h. vestíbul Estació Sants de Bcn. ⚠️⚠️